POGOJI POSLOVANJA

Pozdravljeni, v naši spletni trgovini www.vipled.si v kateri lahko svoje nakupe opravljate 24 ur na dan vse dni v letu.

Vsak obiskovalec in uporabnik spletne strani Vipled.si se strinja z vsemi splošnimi pogoji poslovanja, ki so navedeni na Vipled.si. Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja urejajo poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Kupec z oddajo naročila, na način kot to določajo splošni pogoji poslovanja, potrjuje sprejem splošnih pogojev poslovanja ponudnika. Če se s pogoji poslovanja ne strinjate, prosim zapustite spletno mesto Vipled.si.

S trgovino Vipled.si (v nadaljevanju: trgovina) upravlja, podjetje KRISTIJAN MLAKAR s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Dostopnost informacij:

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene (prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

1)Cene

Vse cene na spletni trgovini so izražene v € (EUR) in z že vključenim 22% DDV-jem (davkom na dodano vrednost). Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine; le ta se obračuna ob zaključku naročila in je razvidna v nakupovalni košarici pred zaključkom naročila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. V trenutku, ko je Vaše naročilo zaključeno in potrjeno, boste o vseh podatkih Vašega naročila obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu Vaših podatkov. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

  1. Stroški pošiljanja

Stroški pošiljanja se Vam obračunajo ob zaključku naročila in bodo razvidni v nakupovalni košarici. Cena izdelka ne vsebuje poštnine. Stroški pošiljanja se razlikujejo glede na državo pošiljanja.

  1. Načini plačila

V spletni trgovini je možno plačati z PayPal, Visa, Discover, Mastercard in Maestro in po predračunu.

(Ob prevzemu paketa vam ni potrebno plačati ničesar).

4) Postopek nakupa

Nakup v trgovini izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.

Izbira artiklov

Na spletni strani v nakupovalni košarici so kupcu prikazani izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Pod izbranimi izdelki je naveden strošek dostave ter celoten strošek nakupa. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so v spletni trgovini vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Potrditev naročila

Kupec zaključi svoje naročilo tako, da v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec mora na strani nakupovalne košarice izbrati način plačila, kar stori z izborom ponujenih možnosti v polju ”Izberite način plačila”.

Preklic naročila

Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati, preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo na naslov [email protected].. Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti napisano: PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš elektronski naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.

 

Odpošiljanje

Odprema blaga: trgovina v dogovorjenem roku blago pripravi za odpremo ter ga odpošlje na kupčev naslov. Trgovina hkrati obvesti kupca po elektronski pošti o poslanem blagu.

  1. Uporaba spletne trgovine

Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi informacij v spletni trgovini. Ponudnik si pridržuje pravico kadarkoli spreminjati vsebino spletne trgovine brez predhodnega obvestila in ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice teh sprememb.

Ponudnik se bo v največji možni meri trudil za ažurnost, brezhibno delovanje in točnost informacij, navedenih v spletni trgovini www.vipled.si V kolikor kupec opazi kakršnokoli pomanjkljivost, napako ali nedelovanje, naj nam to nemudoma sporoči na naš e-poštni naslov [email protected]

6) Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo izdelka

Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejema blaga na (e-sporočilo) [email protected]  Sporočilo mora vsebovati izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC.

V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe ki je opisana zgoraj. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnite tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC

V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu.  V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na [email protected]

Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :

  • neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
  • izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v škatli od izdelka, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo,
  • če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.

Izdelek pošljete na naslov poslovalnice:

VIPLED, KRISTIJAN MLAKAR S.P.

Preloge 3, Preloge

2316 Zgornja Ložnica

Slovenija

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane in neuporabljene.

Paket mora vsebovati : nepoškodovan/nanošen izdelek in embalažo, kopijo originalnega računa in pravilno izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC. Držite se zgornjih priporočil.

Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite

7) Dostava

Vsa naročila opravljena v delovnih dneh med 0:00 – 15:00 uro, odpošljemo še isti dan. Naročila, opravljena po tem času, odpošljemo naslednji dan. S tem zagotovimo, da vam pošiljko dostavimo na naveden naslov med 1-10 delovnimi dnevi (odvisno od države), načeloma že naslednji dan po opravljenem naročilu.

8) Razprodani izdelki

V redkih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan oziroma ga nimamo več na zalogi, čeprav je na spletni strani pomotoma označeno, da je na zalogi. O tem vas bomo obvestili, takoj ko bomo to opazili. Prosimo vas za razumevanje.

9)Varovanje osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izvedbe vašega naročila. Vaše podatke posredujemo naprej na podjetja, ki so odgovorna za pošiljanje izdelkov, če je to potrebno. Za potrebe plačila posredujemo vaše podatke banki. Podatkov ne posredujemo tretjim nepooblaščenim osebam ali podjetjem. Po opravljeni dostavi in potem, ko smo prejeli vaše plačilo, je dostop do vaših podatkov zaprt.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Naše spletne strani in druge sisteme imamo zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb.

10) Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otrok

11) Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo, ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.

Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino. Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov (škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.

12) Pravica do obveščanja

Imate pravico do ne plačljivih informacij o vaših osebnih podatkih, s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico do izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na:  [email protected] ali nam pošljite zahtevek po pošti.

Obvestila o stanju naročila: pridržujemo si pravico, da vas na vpisano tel. številko preko vašega e-naslova oz. SMS sporočila obvestimo, ko je vaše naročilo odpremljeno in če artikli niso bili prevzeti na pošti vsaj 5 dni. Če artikli niso bili prevzeti na poslovalnici pošte več kot 5 dni, si pridržujemo pravico klica na posredovano telefonsko številko, kot opomnik, da so bili vaši naročeni izdelki odposlani in čakajo na vaš prevzem.

Obvestila: po prijavi na obvestila bosta vaše ime in vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljena v reklamne namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil se prijavite le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo.

Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne odražajo nujno in v celoti lastnosti izdelka, zato služijo zgolj kot informativni prikaz!

Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje. Registrirani uporabniki bodo o spremembah obveščeni preko e-pošte.

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Kristijan Mlakar s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s ponudnikom lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +38640 122 640 ali po (e-sporočilu) na [email protected] Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected] Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.vipled.si. med kupcem in ponudnikom, bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno sodišče.

 Osnovni podatki o ponudniku storitev spletne trgovine

Naziv: VIPLED, KRISTIJAN MLAKAR s.p. registrirano dne 18,9.2017
Naslov: Preloge 3, 2316 Zgornja Ložnica
Spletna stran: https://www.vipled.si
E-pošta: [email protected],
Telefon:+386 40 122 640
Identifikacijska številka za DDV: SI13090879
Matična številka: 8050279000
Transakcijski račun: IIBAN SI56 6100 0001 7880 260 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)