Vračila
Kupec ima pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O odstopu od naročila in nameravanem vračilu izdelka mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejema blaga na (e-sporočilo) [email protected] Sporočilo mora vsebovati izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC.
V kolikor je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga je dolžan vrniti oziroma izročiti podjetju nemudoma oziroma najpozneje v 30 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe ki je opisana zgoraj. Vrnjenemu blagu mora biti obvezno priložena kopija originalnega računa, ter izpolnjen odstopni obrazec, ki ga prenesete in izpolnite tukaj. ODSTOPNI OBRAZEC
V primeru odstopa od pogodbe mora ponudnik v 30 dneh po prejemu blaga vrniti vsa prejeta plačila, ki so bili potrošniku zaračunani ob sklenitvi pogodbe (oddaji naročila). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku na njegov TRR račun, ki ga potrošnik navede pri vračilu. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na [email protected]
Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :
- neuporabljen, čist in nepoškodovan,
- s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
- izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
Izdelki morajo biti vrnjeni v škatli od izdelka, pri čemer škatla ne sme biti popisana, niti polepljena s poštnimi nalepkami in lepilnim trakom, ampak jo je potrebno zaščititi z ustrezno embalažo. Če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.
Izdelek pošljete na naslov poslovalnice:
VIPLED, KRISTIJAN MLAKAR S.P.
Preloge 3, Preloge
2316 Zgornja Ložnica
Slovenija
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (kupec krije strošek vračila blaga). Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane in neuporabljene.
Paket mora vsebovati :
- nepoškodovan izdelek in embalažo,
- kopijo originalnega računa
- in pravilno izpolnjen ODSTOPNI OBRAZEC.
Držite se zgornjih priporočil.
Priporočamo, da pošiljko pošljete “priporočeno”, da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.